Τρίτη 5 Ιουνίου 2012
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
Δήλωση αναπληρωτή υπεύθυνου τομέα πολιτικής ευθύνης για την Υγεία, για το θέμα των φαρμάκων
O Αναπληρωτής υπεύθυνος του Τομέα
Πολιτικής Ευθύνης Υγείας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Β’ Αθήνας, κ. Γ.
Γιακουμάτος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η
Ν.Δ. από πολύ νωρίς είχε επισημάνει τη προχειρότητα με την οποία δημιουργήθηκε
ο ΕΟΠΥΥ. Είχαμε έγκαιρα προειδοποιήσει πως τέτοιου είδους πειραματισμοί, είναι
επικίνδυνοι για την ίδια τη ζωή του Έλληνα πολίτη και θα οδηγούσαν στην πλήρη
διάλυση των νοσηλευτικών ιδρυμάτων της χώρας αλλά και στην πλήρη αποδιοργάνωση της
Α’ βάθμιας Φροντίδας Υγείας, με μοναδικό θύμα τον Έλληνα ασφαλισμένο.
Δυστυχώς
δικαιωθήκαμε.
Πριν
συμπληρωθούν 6 μήνες λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ, η κατάσταση στο χώρο της υγείας
είναι από άκρως επικίνδυνη έως και τραγική.
Α)
Καρκινοπαθείς υφίστανται ένα καθημερινό «Γολγοθά» αφού δεν βρίσκουν τα φάρμακα
που χρειάζονται ή όταν τα βρουν αναγκάζονται να τα πληρώνουν από την τσέπη
τους καθώς οι φαρμακοποιοί έκοψαν την
πίστωση προς το Ταμείο, εξαιτίας των οφειλών του.
Β)
Χρόνια πάσχοντες και ειδικότερα υπερήλικες αναγκάζονται - εάν έχουν (που δεν
έχουν) – να πληρώσουν για τα φάρμακα που τους είναι άκρως απαραίτητα.
Γ)
Ασθενείς που πρέπει να χειρουργηθούν, χρειάζεται να περιμένουν στο θάλαμο
αναμονής εξαιτίας της έλλειψης υλικών
και φαρμάκων.
Δ)
Οι φαρμακοποιοί έκοψαν τη πίστωση προς όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.
Ε)Ιδιωτικές
κλινικές, διαγνωστικά κέντρα έχουν προβεί από το Γενάρη σε στάση πληρωμών προς
τους εργαζομένους τους, αφού ο ΕΟΠΥΥ δεν έχει καταβάλει αυτά που τους οφείλει.
Το φαινόμενο αυτό, μάλιστα, έχει γενικευτεί το τελευταίο μήνα με αποτέλεσμα από
τους 80.000 απασχολούμενους στον ιδιωτικό τομέα υπηρεσιών υγείας πάνω από
50.000 να βρίσκονται σε καθεστώς στάσης πληρωμών.
Και
αν αυτά είναι τα άσχημα, τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα.
Τα
6,5 δις της δόσης που απορρέουν από τη δανειακή σύμβαση και προορίζονται για
την Ελλάδα θα πήγαιναν στη πληρωμή των οφειλών του Ελληνικού Κράτους προς τους
ιδιώτες. Αυτό σημαίνει
- Για τον ΕΟΠΥΥ 4,5 δις € (για τα χρέη
του 2011 αλλά και για τη κάλυψη των αναγκών του 2012).
- Επιστροφή ΦΠΑ 1,2 δις €.
αλλά
και για τη κάλυψη άλλων υποχρεώσεων προς τους ιδιώτες.
Αυτό
ας το αναλογιστούν όλοι εκείνοι που εμπορεύονται την ελπίδα του ελληνικού λαού,
μιλούν ανεύθυνα και επιδιώκουν την ακυβερνησία ανοίγοντας έτσι τη πόρτα για την
επιστροφή της χώρας στη κατοχική δραχμή αλλά και την ευρωπαϊκή της απομόνωση.
Καλούμε
τον υπηρεσιακό Πρωθυπουργό και τον υπηρεσιακό Υπουργό Υγείας να σταματήσει τώρα
το Γολγοθά 9,5 εκ.
ασφαλισμένων, μεταφέροντας χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, πόρους στον
ΕΟΠΥΥ, αφού δεν χωράει ούτε μια ώρα καθυστέρηση».
Κυριακή 3 Ιουνίου 2012
Δήλωση Προέδρου Νέας Δημοκρατίας κ.Αντώνη Σαμαρά
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είναι αλήθεια ότι το Δημόσιο χρωστά πολλά στους φαρμακοποιούς, στους γιατρούς, στα εργαστήρια, στις ιδιωτικές κλινικές, στους εργαζομένους, στο νοσηλευτικό προσωπικό, στους προμηθευτές των νοσοκομείων και στον ΕΟΠΥΥ.
Όμως, οι άρρωστοι, οι ηλικιωμένοι δεν επιτρέπεται να ταλαιπωρούνται άλλο.
Οφείλουμε να βάλουμε πάνω από όλα την υγεία των Ελλήνων πολιτών και ιδίως εκείνων που στερούνται οικονομικής δυνατότητας.
Ήρθα σε επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό και τον παρότρυνα να βρεθούν με οποιοδήποτε τρόπο χρήματα, ώστε να εξασφαλιστεί η χορήγηση φαρμάκων στους ασφαλισμένους και ιδιαίτερα στους βαριά και χρόνια πάσχοντες.
Καλώ τους φαρμακοποιούς και τους προμηθευτές υγείας να δείξουν ευαισθησία και κατανόηση και να μην στερήσουν από τους πολίτες, που δεν φταίνε σε τίποτα, την παροχή φαρμάκων και υπηρεσιών Υγείας στον κρίσιμο χρόνο που διανύουμε.
Η χρηματοδότηση του συστήματος Υγείας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα, γιατί η Υγεία αποτελεί το υπέρτατο αγαθό για κάθε Ελληνίδα και Έλληνα.
Η Νέα Δημοκρατία θα το προασπίσει».
Σάββατο 2 Ιουνίου 2012
Δήλωση Αντώνη Σαμαρά στο πλαίσιο περιοδείας του στη Ρόδο
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στο πλαίσιο περιοδείας του στη Ρόδο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Δεν είναι ελπίδα να αυξάνεις τους φόρους, να διώχνεις επενδύσεις, να τα βάζεις με τους εθνικούς σου πρωταθλητές, τον Τουρισμό και τη Ναυτιλία, και με τις εξαγγελίες σου, να κατεβάζεις την ελληνική σημαία από εκατοντάδες πλοία. Παρακμή είναι! Ελπίδα είναι να δημιουργείς καινούργιες θέσεις εργασίας, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του τόπου.
Δεν είναι ελπίδα να προσκαλείς ανοιχτά στη χώρα σου όλου του κόσμου τους λαθρομετανάστες για να τους χαρίσεις ελληνική ταυτότητα και διαβατήριο. Τριτοκοσμικό είναι! Ελπίδα είναι το αυτονόητο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη στην ασφάλεια.
Δεν είναι ελπίδα να οδηγήσεις την Ελλάδα έξω από την Ευρώπη και το ΝΑΤΟ και τους Έλληνες στην απομόνωση. Εθνική καταστροφή είναι!
Ελπίδα είναι η συστράτευση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της κοινωνίας, ώστε με εθνικό σχέδιο να αλλάξουμε όσα πλέον δεν αντέχουμε. Για να ξεπεράσουμε τις μεγάλες δυσκολίες και να βγάλουμε την Πατρίδα μας από την κρίση τη βαθειά.
Αυτή η μάχη είναι μάχη όλων των Ελλήνων και θα την κερδίσουμε!».
«Δεν είναι ελπίδα να αυξάνεις τους φόρους, να διώχνεις επενδύσεις, να τα βάζεις με τους εθνικούς σου πρωταθλητές, τον Τουρισμό και τη Ναυτιλία, και με τις εξαγγελίες σου, να κατεβάζεις την ελληνική σημαία από εκατοντάδες πλοία. Παρακμή είναι! Ελπίδα είναι να δημιουργείς καινούργιες θέσεις εργασίας, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του τόπου.
Δεν είναι ελπίδα να προσκαλείς ανοιχτά στη χώρα σου όλου του κόσμου τους λαθρομετανάστες για να τους χαρίσεις ελληνική ταυτότητα και διαβατήριο. Τριτοκοσμικό είναι! Ελπίδα είναι το αυτονόητο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη στην ασφάλεια.
Δεν είναι ελπίδα να οδηγήσεις την Ελλάδα έξω από την Ευρώπη και το ΝΑΤΟ και τους Έλληνες στην απομόνωση. Εθνική καταστροφή είναι!
Ελπίδα είναι η συστράτευση όλων των δημιουργικών δυνάμεων της κοινωνίας, ώστε με εθνικό σχέδιο να αλλάξουμε όσα πλέον δεν αντέχουμε. Για να ξεπεράσουμε τις μεγάλες δυσκολίες και να βγάλουμε την Πατρίδα μας από την κρίση τη βαθειά.
Αυτή η μάχη είναι μάχη όλων των Ελλήνων και θα την κερδίσουμε!».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



